کرم ضد آفتاب لانسون lanson sunscreen spf 50

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۲۱۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

ضد آفتاب لانسون مدل spf 50

Lanson

به دلایل زیادی امروزه پوست همه ما در معرض نور خورشید و آلودگی هوا قرار می گیرد که همین باعث ایجاد التهابات پوستی، جوش و لکه می شود. ضد آفتاب لانسون multi action، یک کرم ضد چین و چروک و جوش، ساخت فرانسه است این کرم با قدرت و فرمولاسیونی که دارد می تواند پوست شما را در برابر نور خورشید و آلودگی های محیطی، محفوظ نگه دارد.

در شماره های 1، 2 و 3 با رنگ های روشن، متوسط و تیره می باشد و برای استفاده روزانه شما بسیار مناسب و عالی است ترکیبات این کرم از مواد ضد چین و چروک و کک و مک ساخته شده است که با استفاده از آن می توانید چین و چروک های سطحی و عمیق پوست را از بین ببرید و از ایجاد جوش جلوگیری کنید.

ضد-آفتاب-لانسون-spf-50

رنگ های ضد آفتاب

شماره 1 : کرم ضد آفتاب شماره یک رنگ بژ روشن، مناسب پوست های خشک و حساس می باشد. این ضد آفتاب رنگی، با پوشش دهی کامل صورت و یکنواخت کردن پوست، نیاز شما را به استفاده از کرم پودر و کرم های سفید کننده برطرف می کند مقدار کمی استفاده از آن پوست را به خوبی پوشش می دهد و از پوست در برابر اشعه های نور خورشید محافظت می کند.

شماره 2 : شماره دو رنگی طبیعی، متناسب با رنگ پوست است کرم ضد آفتاب شماره دو مناسب برای پوست های چرب و مختلط می باشد این کرم فاقد هر گونه چربی است و از ایجاد جوش، لکه و کک و مک جلوگیری می کند این ضد آفتاب ماندگاری بالایی دارد و حاوی فیلترهایی قوی برای محافظت از پوست، در برابر نور خورشید است.

کرم-ضد-آفتاب-لانسون
کرم-ضد آفتاب-SPF-50-لانسون

این کرم همانند یک محصول آرایشی عمل کرده و با استفاده از کرم ضد آفتاب لانسون، دیگر نیازی به کرم پودر و سفید کننده ها ندارید اما نکته مهم این محصول این است که این ضد آفتاب، فقط یک سفید کننده و ضد آفتاب نبوده بلکه یک محصول، برای حذف چین و چروک های سطحی و عمیق پوست و از بین برنده جای جوش و جوش می باشد. این ضد آفتاب تا 8 الی 10 ساعت روی پوست بدون این که تکان بخورد و تغییری در پوست و صورت ایجاد کند، می ماند.

کرم ضد آفتاب لانسون،ترکیبی از گلیسیرین، هیالورونیک اسید، ویتامین e و گیاه قاصدک است مواد گلیسیرین، در چربی طبیعی پوست انسان ها یافت می شود و این ماده مانند یک مرطوب کننده و آبرسان عالی برای پوست، عمل می کند که پوست را کاملا مرطوب نگه می دارد.

کرم-ضد-آفتاب-لانسون-spf-50
کرم-ضد-آفتاب-شماره-یک-لانسون
ضد-آفتاب-spf-50-لانسون

 

کرم ضد آفتاب لانسون lanson sunscreen spf 50

_ضد آفتاب چند کاره spf 50 با ماندگاری 8 الی 10 ساعت
_در سه رنگ 1 بژ روشن، 1.5 متوسط و 2 تیره
_دارای ترکیبات هیالورونیک اسید، گلیسیرین و عصاره گیاه قاصدک
_پوشش دهی کامل صورت و یک دست سازی پوست
_تنظیم کننده چربی

_فاقد چربی با اثر ضد چین و چروک و ضد جوش
_مرطوب کننده و آبرسان عالی پوست
_مناسب برای پوست های خشک و حساس
_جلوگیری از پیری زودرس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب لانسون lanson sunscreen spf 50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *