پک کراتین 1000 میل کراپلکس خاویار caviar keratin

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

پک کراتین 1000 میل کراپلکس خاویار caviar keratin

خاصیت خاویار برای پوست و مو

خاویار را می توان بیشتر در دریای خزر پیدا کرد خاویار تخم ماهی خاویاری است که حاوی انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قوی می باشد و برای پیشگیری از سرطان تاثیرات مثبتی دارد همچنین از این ماده غذایی برای درمان افسردگی و جلوگیری از ایست قلبی استفاده زیادی می کنند خاویار حاوی آهن زیادی بوده است به همین علت استفاده از آن کم خونی در بدن را جبران می کند.

کراتین مو

مصرف این ماده ارزشمند علاوه بر اینکه برای بیماری های مختلف مفید می باشد برای زیبایی پوست و سلامت موها هم خاصیت بالایی دارد همچنین عصاره خاویار، در محصولات بهداشتی و لوازم آرایشی بیشترین کاربرد را دارد خاویار حاوی لیپید ها و ویتامین ها است که در زیبایی و تقویت موها نقش زیادی دارند همچنین این ویتامین ها جلوی ریزش و خشک شدن موها را می گیرند و به حجم موها و رشد آن ها کمک می کنند.

تعریفی از کراتین مو کراپلکس خاویار برزیلی caviar keratin 

امروزه بر طرف کردن مشکلاتی همچون: ریزش مو، خشکی مو، وزی و فری مو در میان خانم ها بسیار رایج است همچنین این مشکلات عدم رشد موها می شود و باعث شکننده شدن موها می شود که همه این ها بر زیبایی تاثیرات منفی می گذارد .

کراتین کراپلکس 1000 میل خاویار، یکی از محصولات با کیفیت برزیلی است که خاصیت 90 درصد صافی مو را دارد و 85 درصد موها را احیا و ترمیم می کند که همین ویژگی ها باعث شده است استفاده کردن آن در میان مردم بسیار زیاد شود. استفاده از کراتین کراپلکس خاویار، باعث لخت شدن و تقویت شدن موها می شود و به دنبال آن از ریزش و موخوره جلوگیری می کند.

کراتین 1000 میل کراپلکس، مناسب انواع مو می باشد و ماندگار 5 الی 6 ماهه دارد که در این مدت زمان موها را شفاف و براق می کند و درمانی برای موهای آسیب دیده می باشد. کراتین کراپلکس خاویار برزیلی، بدون بو می باشد یعنی هنگام استفاده کردن، به خاطر داشتن بوی بد و گازهای سمی ناراحت و اذیت نمی شوید کراتین خاویار، خاصیت آبرسانی کردن موها را نیز دارد.

این محصول با داشتن عصاره خاویار، باعث تحریک تولید کلاژن سازی در پوست سر و تولید کراتین در مو می شود. مو با داشتن کراتین مورد نیاز، نرم و ابریشمی می شود و لطافت و شادابی خود را دوباره به دست می آورد با استفاده از کراتین کراپلکس خاویار، موها در کمتر از یک ساعت دوباره انرژی و محکم بودن خود را به دست می آورند.

ویژگی های کراتین کراپلکس خاویار

روغن ها و پرو ویتامین های موجود در کراتین مو کراپلکس خاویار، باعث احیای دوباره و جان بخشیدن دوباره به موها می شود هنگام استفاده از کراتین کراپلکس خاویار، کراتین به موها نفوذ می کند و باعث تقویت و صاف شدن موها می شود کراتین برزیلی کراپلکس، حاوی موادی است که موهای آسیب دیده و خشک را درمان می کند و موجب درخشندگی و نرم شدن موها می شود.

این محصول به برطرف کردن وزی و موخوره مو نقش زیادی دارد و با یک دوره استفاده از آن صاحب موهایی درخشان و شفاف شوید. برای خرید کراتین کراپلکس خاویار برزیلی caviar keratin، با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی به فروشگاه اینترنتی آرایشی فردین واقع در منطقه آزاد تجاری مرزی پیرانشهر مراجعه فرمایید.

نحوه استفاده از کراتین کراپلکس

در مرحله اول موها را با شامپو خوب بشویید سپس با سشوا موها را خشک کنید در دومین مرحله موها را تقسیم کنید و مواد کراتین را روی موها بمالید و بعد از آن موها را با کلاه بپوشانید و 30 الی 60 دقیقه صبر کنید در مرحله آخر موها را با سشوار خشک کنید و 3 الی 4 بار موها را با اتو مو اتو کنید.

پک کراتین 1000 میل کراپلکس خاویار caviar keratin

_کراتین مو 1000 میل کراپلکس با عصاره خاویار
_حاوی 85 درصد احیا و 90 درصد صافی
_فاقد هر گونه مواد شیمیایی و گازهای سمی
_با ماندگاری 5 تا 6 ماهه بدون ایجاد حساسیت
_مناسب استفاده در منزل و سالن های حرفه ای
_تقویت کننده و ترمیم کننده مو
_خوش حالت کردن و درخشندگی موها
_دارای مواد طبیعی و پرو ویتامین ها
_لخت کننده و نرم کننده فوق العاده مو
_مناسب موهای آسیب دیده و وز
_بدون عوارض و حاوی پروتئین کراتین
_ساخت کشور برزیل با کیفیت عالی

کراتین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پک کراتین 1000 میل کراپلکس خاویار caviar keratin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *