میکرودرم پاک کننده جوش های پوستی و مراقبت از پاک کننده پوست صورت 5 کاره

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۴۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

میکرودرم پاک کننده جوش های پوستی و مراقبت از پاک کننده پوست صورت 5 کاره

سلب مسئولیت:

در حالی که ما برای اطمینان از صحت اطلاعات محصول تلاش می کنیم ، اما ممکن است تولیدکنندگان لیست مواد تشکیل دهنده خود را تغییر دهند. بسته بندی و مواد واقعی محصول ممکن است حاوی اطلاعات بیشتر و یا متفاوتی از اطلاعات نشان داده شده در وب سایت ما باشد. ما توصیه می کنیم که فقط به اطلاعات ارائه شده اعتماد نکنید و همیشه قبل از استفاده یا مصرف یک محصول ، برچسب ها ، هشدارها و دستورالعمل ها را بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول ، با تولید کننده تماس بگیرید. محتوای این سایت برای اهداف مرجع است و قرار نیست که جایگزین توصیه های پزشک ، داروساز یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی شود. شما نباید از این اطلاعات به عنوان تشخیص خود یا برای درمان یک مشکل سلامتی یا بیماری استفاده کنید. اگر مشکوک به مشکل پزشکی هستید فوراً با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود تماس بگیرید. 

پاک کننده جوش سرسیاه: با پمپ باد وارداتی و مکش قوی طراحی شده است. به راحتی جوش سیاه را تمیز می کند ، صورت شما را روشن و جوان می کند ، سپس خطوط ریز را کاهش می دهد. منافذ برقی قابل تنظیم در خلا: مجهز به سه دنده مکش برای تنظیم: نرم ، معمولی ، قوی ، بنابراین پاک کننده منافذ برای انواع مختلف پوست مناسب است. پاک کننده چند منظوره جوش سرسیاه: چهار پروب باعث تمیز شدن عمیق منافذ پوست ، از بین بردن جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست ، آلودگی ، روغن و کاهش خطوط ریز ، منافذ را سفت می کند. درمان نور آبی: با استفاده از درمان زیبایی نور آبی ، نور آبی به کوچک شدن منافذ بزرگ شده ، و از بین بردن جوش های سرسیاه و جوش سر سفید کمک می کند.

باتری بادوام و قابل شارژ: شارژ سریع با باتری لیتیوم با ظرفیت بالا. پس از شارژ کامل ، می توانید به مدت 3 هفته استفاده کنید. (دو بار مصرف در هفته و 5 دقیقه برای یک بار شمارش می شود)

میکرودرم پاک کننده جوش های پوستی و مراقبت از پاک کننده پوست صورت

پاک کننده جوش سرسیاه: با پمپ باد وارداتی و مکش قوی طراحی شده است. به راحتی جوش سیاه را تمیز می کند ، صورت شما را روشن و جوان می کند ، سپس خطوط ریز را کاهش می دهد.
منافذ برقی قابل تنظیم در خلا: مجهز به سه دنده مکش برای تنظیم: نرم ، معمولی ، قوی ، بنابراین پاک کننده منافذ برای انواع مختلف پوست مناسب است.
پاک کننده چند منظوره جوش سرسیاه: چهار پروب باعث تمیز شدن عمیق منافذ پوست ، از بین بردن جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست ، آلودگی ، روغن و کاهش خطوط ریز ، منافذ را سفت می کند.
درمان نور آبی: با استفاده از درمان زیبایی نور آبی ، نور آبی به کوچک شدن منافذ بزرگ شده ، و از بین بردن جوش های سرسیاه و جوش سر سفید کمک می کند.
باتری بادوام و قابل شارژ: شارژ سریع با باتری لیتیوم با ظرفیت بالا. پس از شارژ کامل ، می توانید به مدت 3 هفته استفاده کنید. (دو بار مصرف در هفته و 5 دقیقه برای یک بار شمارش می شود)

میکرودرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکرودرم پاک کننده جوش های پوستی و مراقبت از پاک کننده پوست صورت 5 کاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *