اتو پوست shavel

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۸۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

اتو پوست shavel

توضیحات محصول

دستگاه تمیز کننده پوست اولتراسونیک تسکوکی ، دو روش درمانی صورت را در یک دستگاه بی سیم دستی ، دستی و ترکیبی ترکیب می کند. حالت تمیز کردن عمیق که روی پوست مرطوب استفاده می شود ، با ارتعاشات اولتراسونیک که سلولهای مرده پوست ، آلودگی و سبوم را از بین می برد ، لایه برداری می کند و کاملا صورت را تمیز می کند. پوست بلافاصله احساس صاف ، یکدست و لطیف می کند. حالت دوم از سونوفورز برای استفاده بیشتر از مرطوب کننده ها ، سرم ها و سایر محصولات ضد پیری استفاده می کند. چرا اسکرابر پوست تسوکی را به جای دیگران انتخاب نمی کنید؟

1. صدای نرم و ضعیف: برای محصولات روی صورت ، اگر صدا بسیار خشن باشد ، باعث آزار افراد می شود. در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار ، ما این محصولات را در گوش آزمایش می کنیم ، صدا نرم و حجم کم است ، شما بدون نگرانی از آن استفاده می کنید.

2. ارتعاش قوی تر: قدرت قوی هنگام تمیز کردن صورت م effectiveثرتر و سریعتر است ، هنگامی که محصولات را انتخاب کردیم ، قدرت تمام محصولات موجود در بازار را با دقت آزمایش و مقایسه کردیم و سپس پویاترین را انتخاب کردیم.

3. ویژگی های بیشتر و تنظیمات چرخ دنده: محصول ما دارای سه عملکرد ، دو تنظیم سرعت است ، شما می توانید عملکرد و سرعت مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید ، ما گزینه های بیشتری نسبت به محصولات دیگر به شما می دهیم.

4. پاداش اضافی (دو هود تمیز کننده): هنگام تمیز کردن صورت ، می توانید از سر فولادی ضد زنگ که همراه با بدن است استفاده کنید یا می توانید دو هود اضافی خشن را انتخاب کنید ، که رفاه منحصر به فرد ما است.

TESOKY SCRUBBER پوست — به زیبایی خود دست یابید * کاردک اولتراسونیک صورت به پاکسازی پوست و باقی مانده های مرده کمک می کند: این یک روش درمانی لایه برداری بر پایه آب است که دارای فرم صاف است و باید روی پوست مرطوب استفاده شود. با فعال شدن توسط امواج صوتی فراصوت (28000 لرزش در ثانیه) ، باعث شل شدن سلول های مرده و تجمع و آوار می شود. * اسکرابرهای صورت برای کسانی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است … در حالی که در سایش میکرودرم از کریستال و یک روش مکش خلا استفاده می شود که می تواند باعث قرمزی و گشاد شدن مویرگ ها شود. در مقایسه ، کاردک صورت اولتراسونیک “فقط یک روش بسیار نرم برای لایه برداری است …” این مخصوصاً برای پوست های حساس به قرمز یا حساس به روزاسه مفید است * اسکرابرهای صورت به راحتی بن بست ها را تمیز می کنند … یک کفگیر صورت ممکن است شل شود و برخی از گرفتگی های گوشه های بینی را از بین ببرد ، زیرا عمل جرم گیری را ایجاد نمی کند. ” “این باعث می شود که برای از بین بردن جوش های سرسیاه بسیار موثر باشد.

* لطفاً از کاردک پوست روی پوست مرطوب استفاده کنید .: پوست باید مداوم مرطوب باشد تا روی آن کار کند ، مرطوب کننده ای روی پوست نداشته باشید ، فقط پوست را با آب یا تونر بدون الکل تمیز کرده و مرطوب نگه دارید.

* لطفاً هفته ای 2-3 بار از کاردک پوست استفاده کنید: لطفاً هر روز از آن استفاده نکنید ، زیرا نمی خواهید بیش از حد لایه برداری کنید. حتی این ابزار یک روش لایه برداری کاملاً سبک است ، پوست برای بهبودی به زمان نیاز دارد. ” حداکثر 5 روز در هفته به استفاده از آن پایبند باشید.

اتو پوست shavel

پوست باید مداوم مرطوب باشد تا روی آن کار کند ، مرطوب کننده ای روی پوست نداشته باشید ، فقط پوست را با آب یا تونر بدون الکل تمیز کرده و مرطوب نگه دارید.

اتو صورت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو پوست shavel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *