بیگودی مو بی سیم بی سیم اتوماتیک مخصوص پیچش یا حلقه زنی اتوماتیک چند منظورهM.A.C

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

بیگودی مو بی سیم بی سیم اتوماتیک مخصوص پیچش یا حلقه زنی اتوماتیک چند منظوره M.A.C

توضیحات محصول ویژگی:

【گرم کردن سریع wirelessبشکه سرامیکی تورمالین حرفه ای ، به سرعت گرم می شود و به شما صیقلی ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بدون صدمه می دهد. Display نمایشگر LCD display صفحه نمایش LED بزرگ دمای ، جهت و تایمر مشخصی را ارائه می دهد ، استفاده راحت تر و خواناتر از آن ارائه می دهد. 【کارآمد و ایمن cur دستگاه های فر کننده مو می توانند به سرعت گرم شوند و طراحی بی سیم آن می تواند بهره وری مدل سازی شما را به حداکثر برساند. این ماده به یک ماده عایق ایمن و غیر سمی در داخل اتاق پیچش یا حلقه زنی مجهز است که می تواند هنگام استفاده از شما در برابر سوختگی محافظت کند. / دما / تایمر / جهت تنظیم قابل تنظیم ℃ 150-200 ℃ انتخاب دما ، تایمرهای حلقه خودکار 8-18 ثانیه ، و همچنین جهت پیچش یا حلقه زنی (چپ و راست) در کنار هم باعث می شوند که به راحتی فرهای سست یا سفت ایجاد شوند ، که باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود. 【USB قابل شارژ و پاور بانک battery باتری داخلی 2500mAh لیتیوم یون استفاده بی سیم فوق العاده را امکان پذیر می کند. در همین حال می توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد. Use استفاده آسان و قابل حمل】 بشکه به طور خودکار به دور خود می چرخد ​​و بخشی از مو را به محفظه حلقه می پیچد. حمل آسان هنگام مسافرت ، می تواند موهای شما را در هر زمان و هر مکان ، به دور از دردسر خط ، حلقه کند.

مشخصات:

ظرفیت باتری: 2500mAh ولتاژ باتری: 3.7 ولت وات ساعت باتری: 9.25 وات ساعت نوع باتری: باتری قابل شارژ یون لیتیوم ، شارژ USB زمان شارژ: 3.5 ساعت استفاده از زمان: استفاده مداوم از زمان حدود 40 دقیقه دنده دما: 150 ℃ 160 ℃ 170 ℃ 180 ℃ 190 ℃ 190 ℃ 200 طول USB: 58 ± 5 سانتی متر اندازه مورد: 19×5.6×4.9cm محتوای بسته: فر موی سرامیکی 1 عدد

He گرم کردن سریع】 بشکه سرامیکی تورمالین حرفه ای ، به سرعت گرم می شود و به شما صیقلی ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بدون صدمه می دهد 【نمایشگر LCD display صفحه نمایش LED بزرگ ، دما ، جهت و تایمر مشخصی را ارائه می دهد ، استفاده راحت تر و خواناتر از آن ارائه می دهد. کارآمد و ایمن cur دستگاه های فر کننده مو می توانند به سرعت گرم شوند و طراحی بی سیم آن می تواند بهره وری مدل سازی شما را به حداکثر برساند.

این ماده به یک ماده عایق ایمن و غیر سمی در داخل اتاق پیچش یا حلقه زنی مجهز است که می تواند هنگام استفاده از شما از سوختگی محافظت کند. / دما / تایمر / جهت تنظیم قابل تنظیم ℃ 150-200 ℃ انتخاب دما ، تایمرهای حلقه خودکار 8-18 ثانیه ، و همچنین جهت پیچش یا حلقه زنی (چپ و راست) در کنار هم باعث می شوند که به راحتی فرهای سست یا سفت ایجاد شوند ، که باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود. 【USB قابل شارژ و پاور بانک battery باتری داخلی 2500mAh لیتیوم یون استفاده بی سیم فوق العاده را امکان پذیر می کند. در همین حال می توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد.

بشکه به طور خودکار به دور خود می چرخد ​​و بخشی از مو را به محفظه حلقه می پیچد. حمل آسان هنگام مسافرت ، می تواند موهای شما را در هر زمان و هر مکان ، به دور از دردسر خط ، حلقه کند.

 

بیگودی مو بی سیم بی سیم اتوماتیک مخصوص پیچش یا حلقه زنی اتوماتیک چند منظورهM.A.C

شوپی
سلامت و زیبایی
برس و ابزارهای زیبایی
ابزار آرایش مو
عملکرد
تقویت کننده حلقه

بیگودی و فر کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیگودی مو بی سیم بی سیم اتوماتیک مخصوص پیچش یا حلقه زنی اتوماتیک چند منظورهM.A.C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *