سرم روشن کننده و آبرسان ویتامین سی رادها بیوتی RADHA BEAUTY

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱۵۵,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

سرم روشن کننده و آبرسان ویتامین سی رادها بیوتی RADHA BEAUTY

 

جزئیات محصول

سرما کامل مراقبت از صورت Radha Beauty Vitamin C و مرطوب کننده چروک ، لکه های تیره و آکنه. روشنایی روز و شب فرمول جدید اصلاح شده: برای سهولت استفاده همراه با قطره چکان است به کاهش چین و چروک ، تصفیه بافت پوست و محو شدن جای زخم های آکنه / تغییر رنگ کمک می کند حاوی 20٪ ویتامین C و با اسید هیالورونیک وگان فرموله شده است بی رحمانه و ارگانیک – حاوی الکل ، پارابن یا سولفات نیست. ایمن برای انواع پوست. پوست رادیادی و جوان – تضمین شده با خنثی سازی رادیکال های آزاد ، پوست شما را درخشان و جوان تر می کند.

سرم Radha Beauty Vitamin C بسیار موثر است. چین و چروک ، لکه های موجود و آینده را به حداقل برسانید. سرم مراقبت از پوست با مقاومت بالا ترکیبات ضد پیری ویتامین C ، اسید هیالورونیک و چای سبز را برای به حداقل رساندن خطوط ریز ، چین و چروک و کاهش لکه های پیری و تغییر رنگ ایجاد می کند. سرم ویتامین C و سرم اسید هیالورونیک که برای ناحیه صورت و چشم فرموله شده است. سرم صورت برای به حداقل رساندن خطوط ، روشن شدن تیرگی ها و پوست سفت در ناحیه چشم.

 سرم Radha Beauty ویتامین C طبیعی برای صورت ، HUGE 2oz – 20٪ ویتامین C آلی + ویتامین E + اسید هیالورونیک ، سرم صورت برای ضد پیری ، چین و چروک و خطوط ریز هدیه پوست سالم را بدهید: سرم Radha Beauty Vitamin C نازک و بسیار موثر است. این ماده به کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ، تقویت کلاژن ، محو شدن لکه های آفتاب و پیر و بهبود وضوح ، بافت و ظاهر کلی کمک می کند. این باعث تقویت پوست ، روشن شدن و رنگ آمیزی پوست برای صورت جوان ، صاف ، تازه و احیا شده می شود. مواد طبیعی و آلی. ایمن برای انواع پوست. خوراک جوراب زنانه ساقه بلند ضد چین و چروک و ضد پیری: ویتامین C یک آنتی اکسیدان طبیعی است که از سلولهای پوست در برابر رادیکال های آزاد و متجاوزان محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت می کند.

سرم 20٪ ویتامین C ما آنتی اکسیدان های قدرتمندی را برای روشن و تقویت تولید کلاژن برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک های پوستی درخشان و جوان ارائه می دهد. فرمول جدید اصلاح شده: سرم ویتامین C ما حاوی اسید هیالورونیک خالص وگان برای آبرسانی و نفوذ به پوست شما با دسترسی سریع است. اسید هیالورونیک قادر است 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. پوست را هضم و هیدراته می کند تا درخشش جوانی داشته باشد. افزایش سطح آبرسانی ، سرعت گردش سلول ، بازیابی قابلیت ارتجاعی از دست رفته و مرطوب سازی طولانی مدت در طول روز را تضمین کنید. ایده آل برای صورت ، چشم ها ، گردن و تزئینات شما. بیش از این نگران نباشید: سرم ویتامین C ما منافذ پوستی را مسدود نمی کند ، باعث ایجاد جوش های سرسیاه ، جوش های پوستی و تحریک شما نمی شود. این یک قوام نازک برای جذب آسان است. هیچ باقیمانده روغنی باقی نمانده است. حاوی الکل ، سولفات ، PABA یا پارابن نیست. برای پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است. وگان و بی رحمی. از آنجا که ویتامین C ماده موثری است ، این محصول ممکن است حساسیت پوست شما را به آفتاب افزایش دهد. توصیه می کنیم اگر در طول روز استفاده می کنید ، از ضد آفتاب استفاده کنید.

سرم ویتامین سی

سرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم روشن کننده و آبرسان ویتامین سی رادها بیوتی RADHA BEAUTY”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *