عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage (شرکت پارلمنت)

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۷۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage 

عطر دیور سواژ یا با تلفط رایج عطر دیور ساواج یا عطر دیور سواج ادوتویلت مردانه {Dior Sauvage} از برند دیور در سال ۲۰۱۵ در کشور فرانسه به بازار عرضه شد. عطر دیور ساواج مردانه توسط عطرساز مشهور فرانسوی دماکی طراحی شده است. چهره ی تبلیغاتی این عطر محبوب و جهانی هنرمند مشهور و معروف جانی دپ است، که این خود باعث محبوبیت هر چه بیشتر این عطر شد.

ادکلن دیور ساواج مردانه به خاطر سبک کلاسیک و مسحور کننده خود به طرز باور نکردنی بین مردم محبوبیت پیدا کرده است. این عطر در حال حاضر یکی از محبوب ترین عطر های دنیاست. ادکلن دیور ساواج ادو تویلت در واقع نسخه ی باز آفرینی شده از یک محصول قدیمی تر برند دیور یعنی عطر او سواژ اکستریم است که در سال ۱۹۶۶ تمام مردان را شیفته ی خود کرده بود.

عطر دیور ساواج ادو تویلت مردانه

نسخه جدید تری از این محصول در سال ۲۰۱۸ تحت عنوان عطر دیور ساواج ادو پرفیوم ارائه شد. و نهایتاً غلیظ ترین نسخه با کیفیت پرفیوم خالص در سال ۲۰۱۹ و با نام عطر دیور ساواج پرفیوم به بازار ارائه شد. توجه داشته باشید تلفظ صحیح عطر سواژ می باشد که در ایران به عطر ساواج معروف شده است.

رایحه عطر دیور ساواج ادوتویلت، برای مردان سخت پسند

عطر دیور سواژ به خاطر سبک مدرن و رایحه ماندگارش به افراد سخت پسند که در انتخاب عطر سختگیر هستند پیشنهاد می شود. ادکلن سواج مردانه با رایحه ای معتدل برای استفاده روزانه به شما پیشنهاد می شود. عطر دیور ساوج رایحه ای از گل ها را نمایش می دهد که به محض استفاده، احساس شادی و نشاط خاصی می کنید. و به علت قدرت بخش بو با ماندگاری بالا هدیه ای مناسب برای پدر، همسر یا دوستتان می باشد و قابل استفاده برای تمامی فصول است. هر مردی باید این عطر را داشته باشد.

رایحه دیور سواژنت های عطر دیور سواژ مردانه ساخته شده از مواد خام و طبیعی تشکیل شده است. به محض اینکه شما اولین اسپری از دیور سواژ را بر روی پوست یا لباس خودتان اسپری کنید، بوی گرم و شیرینش شما رو محسور خواهد کرد. نت های آغازین این عطر شما رو پر انرژی و هشیار می کند.

این نت ها با بوی فلفل سیچوان با تندی و گرمای خوبش در ابتدا انرژی زیادی را به شما و اطرافیانتان منتقل می کند. سپس نارنج با بوی شیرینش شادی و نشاط با خودش به ارمغان می آورد. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن این سه ترکیب می شود. در انتها این سه نت بسیار جذاب و گرم جای خود را بعد ار مدتی به نت های پایانی که شامل بوی چوب درخت صدر و رایحه خنک گل لادن سپید می دهد و شما را در خود غرق می کند. از لحاظ رایحه عطر دیور ساوج یک رقیب جدی برای عطر بلو شنل مردانه است.

بطری ادکلن دیور سواج، نماد بی نقص بودن

عطر ادکلن دیور ساواج سواژ

اگر به شیشه عطر دیور ساواج دقت کنید تلفیقی از رنگ سرمه ای و سفید را خواهید دید. رنگ تیره نماد عزت و بزرگی است و بسیاری از تاجران و مردان موفق دنیا رنگ مشکی را به عنوان لباس یا وسایل خود انتخاب می کنند، زیرا نشانه حرفه ای و جدی بودن آن هاست.

از طرفی دیگر رنگ سفید نشانه خود کفایی و شروعی دوباره است. سفید نماد تمیزی و پاکی است که استرس را از فرد دور می کند. کاربر رنگ سفید هیچ گونه کمبود و نقصی را نمی پذیرد. بنابراین طراحی این دورنگ در کنارهم نشان از آن دارد که عطر دیور ساواج مردانه کامل و هیچ گونه نقصی را نمی پذیرد و به صاحب آن حس بزرگی و اعتماد بنفس می دهد.

برند دیور، تعریفی جدید از لباس پوشیدن خانم ها

کریستین دیور، خیاط و طراح مشهور برند خود را در سال ۱۹۴۷ در پاریس تاسیس کرد. از آن زمان این برند جزء تاثیرگذارترین نام ها در صنعت مد بوده است. اکنون برند کریستین دیور با طراحی لباس های فشن، اکسسوری ها، عطر و محصولات زیبایی در دنیا شناخته می شود.

هدف کریستین دیور ارائه تعریفی مجدد از شیوه لباس پوشیدن خانوم ها بوده است. وی توانست باعث توانمند سازی زنان درون چهارچوب کاری دیور شود. دیور در سال ۱۹۴۷ اولین عطر از برند خود را روانه بازار کرد. وی در سال ۱۹۵۷ دچار حمله قلبی شد و از دنیا رفت. بعد از مرگ دیور دستیار ارشد او به نام یویس سنتکه که تنها ۲۱ سال داشت امور شرکت را در دست گرفت.

 

اگر طرفدار برند محبوب دیور هستید فروشگاه اینترنتی پاپریا عطر دیور ساواج را با بهترین قیمت روز برای شما مهیا نموده است. تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید و لحظات خوشی را برای خودتان و اطرافیانتان رقم بزنید. برای خرید اینترنتی ادکلن دیور ساواژ مردانه اصل همین حالا با ما در ارتباط باشید. هم چنین اگر به عطر های غلیظ و رسمی تر علاقه دارید میتوانید نسخه ی ادو پرفیوم این عطر یعنی عطر دیور ساواج ادو پرفیوم را امتحان کنید که قطعا بهترین گزینه برای شما است. و در آخر اگر علاقه مند به این برند محبوب هستید، نسخه زنانه عطر دیور جادور هم برای شما می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

عطر دیور ساواج مدل ادو تویلت و ادو پرفیوم

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن دیور ساواج-ساوج-ساواژ-Dior Sauvage (شرکت پارلمنت)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *