اتو مو کراتینه انزو مدلENZO MODEL EN-3117

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

اتو مو کراتینه انزو مدلENZO MODEL EN-3117

 

اتو مو کراتینه انزو مدل ENZO 3117 ساخت ایتالیا با دمای و کیفیت بسیار عالی مناسب برای کار کراتینه مو تهیه شده است. همانطور که برای کراتینه کردن مو یک اتو باکیفیت با دمای بالا نیاز است این اتو مو انزو سالن دما و کیفیت بالایی داشته و اتو مو مخصوص کراتینه کردن می باشد. بیشینه دما در اتو مو انزو950درجه است. این اتو دیجیتالی با قابلیت تنظیم و قفل دما را داشته و شما می توانید درجه حرارت اتو را به دلخواه خود تنظیم کنید. چرخش ۳۶۰ درجه سیم کابل استفاده از آن را در حین کار تسهیل می کند. جنس صفحه اتو از سرامیک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است. فروشگاه اینترنتی آرایشی فردین اتو مو کراتینه انزو مدل ENZO 3117 را برای کار کراتینه و همچنین مصرف شخصی برای شما پیشنهاد دارد.

 

 

صفحات این اتو مو از جنس سرامیک می باشد. سرامیکی بودن صفحات باعث می شود که حرارت به صورت یکنواخت روی همه ی قسمت ها پخش شود و هیچ مشکل و آسیبی به موها نرسد. بیشینه ی دما در این اتو مو 950 درجه سانتی گراد می باشد که به راحتی می توان موها را با آن اتو کرد.

از ویژگی های این اتومو می توان به گرم شدن آن در مدت 1 دقیقه اشاره کرد. همچنین سیم آن قابلیت چرخش 360 درجه را دارا می باشد. این قابلیت از گره خوردن و فرسوده شدن سیم جلوگیری می کند ، دارای صفحه نمایش LED و قابلیت تنظیم دما و از همه مهمتر فناوری تولید یون از دیگر ویژگی های این دستگاه با کیفیت می باشد که هم اکنون در فروشگاه اینترنتی آرایشی فردین با قیمت مناسب برای شما همراهان همیشگی و گرامی عرضه می شود.

 

 

اتو مو کراتینه انزو مدلENZO MODEL EN-3117

اتو مو کراتینه انزو مدلENZO MODEL EN-3117: اتو مو کراتینه انزو بیشینه دما 950 درجه -دیجیتالی با قابلیت قفل دما -صفحه کاملا سرامیکی با کیفیت -مخصوص کراتینه -با چرخش 360 درجه سیم کابل

اتو مو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو مو کراتینه انزو مدلENZO MODEL EN-3117”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *