ژل اصلاح ژیلتGilletteمدل 3x action

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱۷۵,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

ژل اصلاح ژیلتGilletteمدل 3x action

ژل اصلاح ژیلت در سه رایحه

ژل اصلاح سریز ژیلت Gillette 3x Action Series Protection

ژل اصلاح سریز ژیلت Gillette 3x Action Series Protection  مناسب انواع پوست به خصوص پوست حساس می باشد. این ژل کمک به محافظت از پوست در مقابل عوامل تحریک کننده در هنگام اصلاح کرده و پوستی لطیف و بدون قرمزی را برای شما به ارمغان می آورد. ژل اصلاح برای نرم شدن موها عمل هیدراته انجام می دهد و رطوبت پوست را حفظ می کند. از ویژگی های مهم این ژل می توان به آبرسانی پوست ، محافظت از پوست و آرامش بخش بودن آن اشاره کرد. ژل Gillette 3x Action پوست را در مقابل بریدن و قرمزی و زبری محافظت می‌کند. همچنین باعث می‌شود سایش نرم و لطیفی بین خود تراش و کف اصلاح بوجود بیاید که این باعث راحتی و آسودگی در امر پیراستن می‌شود. علاوه بر این باعث رطوبت رسانی به پوست می‌شود.

معرفی برند Gillette

ژیلت Gillette برندی شناخته‌ شده در صنعت بهداشت شخصی است. محصولات اصلی این برند، تیغ‌های اصلاح مو هستند. شرکت Procter & Gamble در حال حاضر مالکیت برند ژیلت را در اختیار دارد. این شرکت برندهای معتبر دیگری همچون اورال-بی، پمپرز، تاید، هداندشولدرز و بسیاری برندهای معتبر محصولات بهداشتی را تحت پوشش دارد.

مرکز اصلی برند ژیلت در حال حاضر در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا واقع است. این برند تا سال 2005 متعلق به شرکت ژیلت بود. شرکت ژیلت در سال 1901 توسط کینگ سی.ژیلت King C.Gillette تأسیس و در سال 2005 به P&G ملحق شد. برند ژیلت در سال‌های فعالیت آنچنان موفق و مشهور شده است که در بسیاری از کشورهای دنیا، کلمه‌ی ژیلت به جای تیغ اصلاح یا خودتراش استفاده می‌شود. ژل اصلاح سریز ژیلت Gillette 3x Action Series Protection   یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این برند می باشد.

ویژگی های محصول

نرم کننده پوست

ضد التهاب و قرمزی

تامین رطوبت طولانی مدت پوست صورت

ایجاد حس طراوت، تازگی و نرمی در طول روز

محافظت در برابر بریدگی های ریز و التهاب ها

روش مصرف:

مقداری از ژل را بر روی صورت مرطوب مالیده و سپس به اصلاح صورت بپردازید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل اصلاح ژیلتGilletteمدل 3x action”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *