ماسک LED صورت و گردن با ٧ رنگ روشن کننده و درخشنده کننده پوست

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

ماسک LED صورت و گردن با ٧ رنگ روشن کننده و درخشنده کننده پوست

 

ماسک LED بهترین روش ترکیبی با سرویس های دیگر پوستی از قبیل میکرونیدلینگ و هیدرودرمی و…می‌باشد که شما می توانید به مجموعه درمانی و تجهیزات زیبایی خود اضافه کنید. هر ماسک با ۷ رنگ مختلف و با کارایی های متنوع ارایه میشود.

ماسک ال ای دی یا LED MASK به شما کلکسیونی از تجهیزات مورد نیاز جهت درمان انواع مشکلات پوستی را با کیفیتی بالا و مطلوب به شما عزیزان ارائه می دهد.

این ماسک با داشتن ۷ نوع رنگ ال ای دی برای جوانسازی ، چین و چروک ، روشن کننده پوست و … می‌تواند تغییر رنگ را به صورت قابل مشاهده و به صورت موثری کاهش داده، بافت پوست را سفت کند

و همچنین جوش ها را از ریشه نابود سازد. همچنین هفت رنگ ال ای دی این ماسک با نفوذ به لایه های عمیق پوست شما می تواند با تولید سلول های سالم جدید نشانه های پیری را کم کرده و گردش خون را زیاد کند.

در نظر داشته باشید در زیر این ماسکهای ال ای دی به راحتی می توانید از ماسکهای پوستی آبرسان – روشن کننده – لایه بردار و … جهت افزایش اثر درمانی بیشتر، استفاده کنید.

رنگ بنفش با طول موج 400 تا 420 نانومتر :

رنگ بنفش که ترکیبی از رنگ قرمز و آبی است تاثیر بسیار مناسبی بر روی ترمیم و حذف آکنه دارد.

رنگ آبی با طول موج 465 تا 470 نانومتر :

نور آبی تاثیر ویژه‌ای بر روی آکنه‌های زیر پوست گذاشته و آنهارا حذف خواهد کرد. از بین رفتن آکنه‌های زیرپوستی موجب از بین رفتن جوشها فعال شده و با آن راه‌های سخت طولانی درمان را در زمان کوتاهی طی خواهید کرد . همچنین رنگ آبی در ماسک صورت LED ( نور درمانی ) با کاهش فعالیت غدد چربی تقویت خواهد ساخت.

رنگ سبز با طول موج 515 تا 525 نانومتر :

رنگ سبز ماسک صورت LED ( نور درمانی ) تاثیر بسزایی در آرامش پوست خواهد داشت. این رنگ سیاهی‌های قسمتی از صورت یا دور چشم که به علت کمبود ملانین ایجاد شده است را برطرف خواهد کرد. علاوه بر این رنگ سبز ماسک صورت LED ( نور درمانی ) کک و مک ، آفتاب سوختگی و پیری پوست را درمان خواهد کرد. رنگ سبز با طول موج 525 تا 550 میلمیتر پوست را روشن کرده و از تغییر زودرس رنگ پوست جلوگیری خواهد کرد.

زنگ فیروزه‌ای با طول موج نزدیک به 500 تا 520 نانومتر :

رنگ فیروزه‌ای ماسک صورت LED ( نور درمانی ) باعث افزایش متابولیسم سلولهای پوست شده و روند تولید روغن‌های طبیعی پوست را افزایش داده همچنین به ساخت و ساژ پروتئین و کلاژن پوست کمک می‌کند.

رنگ زرد با طول موج 565 تا 590 نانومتر :

رنگ زرد ماسک صورت LED ( نور درمانی ) یکی از بهترین درمان جهت رفع قرمزی پوست است. این رنگ با طول موج مناسب جریان اکسیژن را به سلولهای پوست افزایش داده و انرژی آنهارا تامین خواهد ساخت. همچنین رنگ زرد LED باعث سم زدایی غدد شده و چین و چروک‌های پوست را بهبود خواهد بخشید.

رنگ قرمز با طول موج 620 تا 630 نانومتر :

نور قرمز ماسک صورت LED ( نور درمانی ) باعث افزایش خونرسانی به پوست شده و فرآیند کلاژن‌سازی خواهد شد . همانطور که میدانید کلاژن ماده‌ای است که بصورت طبیعی در بدن فرد تولید میشود اما با افزایش سن و بروز بیماریهای خاص این فرآینده مختل خواهد شد.

رنگ سفید :نور سفید ماسک صورت LED ( نور درمانی ) در تقویت پوستهای تضعیف شده تاثیر مناسبی دارد. پوست را سفت کرده و آن را تقویت خواهد ساخت.

مهم ترین نکات و مشخصه های کلیدی ماسک LED صورت و گردن

– سهولت در استفاده
– جوانسازی پوست
– تسریع فرآیند کلاژن‌سازی
– ریلکس کردن پوست، ذهن و بدن
– درمان پوست های حساس
– سم زدایی غدد
– افزایش جریان خون
– رفع قرمزی پوست
– درخشش پوست پس از استفاده
– بهبود بافت و چین و چروک های پوست
-روشن کننده پوست و جلوگیری از زردی و کدر شدن پوست

ماسک ال ای دی صورت 7 رنگ

کشور سازنده: چین
کاربرد:نور درمانی
مناسب برای:جوان سازی – روشن کردن پوست ،از بین لک و آکنه، افزایش جذب مواد مغذی
قابل شستشو:نیست
منبع تغذیه :برق شهری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک LED صورت و گردن با ٧ رنگ روشن کننده و درخشنده کننده پوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *