کرم ضد آفتاب ضد لک Spf50 بایودرما

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱۵۰,۰۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

کرم ضد آفتاب ضد لک Spf50 بایودرما

کرم ضد آفتاب ضد لک اسپات Spf50 حجم ۳۰ میلی لیتر بایودرما با فرا رسیدن فصل گرما، نور خورشید، به شدت آزاردهنده است و اثرات مخربی روی پوست و سلامتی انسان می‌گذارد. در چنین شرایطی باید از یک ضد آفتاب خوب استفاده کرد تا بتوان تا حد زیادی مانع اثرات زیانبار نور خورشید شد. کرم ضد آفتاب و ضد لک اس پی اف 50 اسپات بایودرما توسط فرمولاسیونی منحصر به فرد دارای فیلترهای ضد افتاب از پوست، سلول‌های عمقی پوست و جای زخم و اسکار را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و سیستم دفاعی طبیعی پوست را تقویت می‌کند تا از پیری زودرس پوست، آفتاب‌سوختگی و آسیب دیدن سلول‌های پوست جلوگیری شود. همچنین ضد آفتاب بیودرما پوست آسیب‌دیده را تسکین داده و احتمال تشکیل رنگدانه‌ها و ایجاد لک را کاهش می‌دهد.

این کرم بیودرما به دلیل ترکیبات ضد لک و التیام بخش گزینه ای مناسب برای استفاده پس از لیزر تراپی و خدمات درماتولوژیکی است. کرم ضد لک بیودرما علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید مانع از تجمع رنگ دانه ها در زیر پوست می‌شود و در نهایت پوستی شفاف و براق برای شما به ارمغان می‌آورد.

خواص کرم ضد آفتاب بیودرما

– محافظ قوی پوست و جای زخم در برابر اشعه‌های UVA و UVB
– جلوگیری از پیدایش لک‌های پوستی
– دارای SPF 50
– تسکین‌دهنده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس پوست
– بدون اثر سفید‌کنندگی
– ضد آب و مقاوم در برابر تعریق
– بدون رنگ

فاقد مواد:

– پارابن

ضد آفتاب بیودرما برای پوست مستعد لک و دارای لک‌های قهوه‌ای مناسب است.کرم ضد آفتاب بیودرما با فرمولاسیونی ضد آب و ماندگاری بالا در تمام طول روز از پوست در برابر آفتاب محافظت کرده، از آسیب دیدن و پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و پیدایش لک‌های قهوه‌ای را کاهش می‌دهد تا پوستی صاف و زیبا داشته باشید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب ضد لک Spf50 بایودرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *