ادکلن جاست کال می مکسی مردانه

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۸۸۹,۷۱۲ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

ادکلن جاست کال می مکسی مردانه Just Call Me Maxi

ادکلن جاست کال می مکسی مردانه این ادکلن مردانه جزء قدیمی ترین و محبوب ترین عطرهای مردانه ای است که یک حس نوستالژیک در شما و اطرافیان زننده این ادکلن القاء میکند.

ادکلن مکسی مردانه عطری کلاسیک و خاطره انگیز

این عطر انگلیسی و پرطرفدار رایحه ای گرم و تند و تلخ دارد و از ماندگاری و پخش بوی خوبی مناسبی برخوردار است. استفاده از ادکلن جاست کال می مکسی مردانه زنانه در طول شبانه روز و روزهای سرد سال میتواند انتخابی شایسته باشد.

عطر ادکلن مردانه مکسی عطری کلاسیک و خاطره انگیز است و در سال ۱۹۷۶ میلادی به دنیای عطر و ادکلن مردانه معرفی شد و جزء اولین سری از عطر و ادکلن هایی است که به صورت تجاری معرفی شد.

عطر مکسی مردانه با توجه به ترکیبات به کار رفته در آن در گروه بویایی شرقی ، گلی قرار میگیرد و آکوردهای چوبی و علفی و خاکی در رأس هرم بویایی این عطر قرار دارد.

عطر ادکلن مردانه Just Call Me Maxi از نتهای زیر تشکیل شده است

پس از اولین اسپری عطر ادکلن مردانه Just Call Me Maxi بر روی پوست و یا لباستان بلافاصله ترکیبات نابی از رایحه‌ های گالبانیوم و آلدهیدها در محیط اطرافتان به‌ سرعت پخش می‌شود. با وجود این بوی خاص و کلاسیک توجه یلانگ یلانگ ، یاسمن ، پیچ امین الدوله اطرافیانتان به شما جلب خواهد شد. پس از مدتی متوجه روایح دلنشین و دوست داشتنی لادن ، اوکموس ، لوبیای تونکا ، وانیل ، چوب صندل ، پچولی ، عنبر خواهید شد. بوی سیب باعث تحریک احساسات عاشقانه‌ ی شما می‌شود. سپس نت‌های میانی جای خود را به نت‌های انتهایی که شامل روایح سبز ، مشک ، نعناع هندی ، خزه ، سدر ، وانیل ، گل لادن می‌دهند.

  • نت اولیه : گالبانیوم و آلدهیدها
  • نت میانی : یلانگ یلانگ ، یاسمن ، پیچ امین الدوله
  • نت پایه : لادن ، اوکموس ، لوبیای تونکا ، وانیل ، چوب صندل ، پچولی ، عنبر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن جاست کال می مکسی مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *