ادکلن جادور-دیور جادور(ژادور)-Dior J’adore

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

۱,۰۴۱,۸۰۰ تومان

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند.

ادکلن جادور-دیور جادور(ژادور)-Dior J’adore

ادکلن دیور جادور یا دیور ژادور ادو پرفیوم زنانه {Dior J’adore} یک الهه برای زنان بی باک و با احساس است. عطر دیور جادور (جدور) توسط عطر ساز زبر دست کالیک بکر طراحی و ساخته شد.

عطر دیور جادور زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای دسته بندی می شود و دارای رایحه ای ملایم و شیرین است. این عطر با ترکیب گلی و جذاب و رایحه ی بی نظیرش تمرکز و آرامش را برای شما به ارمغان میاورد. رایحه ی طلایی و ملایم این عطر مثل آفتاب بر روی پوست میدرخشد. پس از اسپری کردن ادکلن دیور جادور روی پوستتان بلافاصله، رایحه مگنولیا، گلابی، هلو، طالبی، ترنج، پرتقال ماندارین به مشام شما خواهد رسید. این رایحه باعث سر زندگی و هیجان در شما خواهد شد.

پس از مدتی، نت‌های فریزیا، ارکیده،گل رز، بنفشه، گل مریم، گل یاس و آلو ظاهر می شوند. این ترکیب گلی باعث ایجاد تمرکز میشود و آرامش را به شما منتقل می کند. بعد از گذشت مدتی طولانی نت ظریفی از مشک، وانیل، و توت سیاه ظاهر می شود. رایحه ی ادکلن دیور ژدور تا مدتی طولانی شما را همراهی می کند.

پس از اسپری کردن جادور-دیور جادور(ژادور)-Dior J’adore روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز ساخته‌شده‌اند. این ترکیب گلی، تمرکز و آرامش درونی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه تشکیل‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب، حس شادی و تعادل درونی خوبی خواهید داشت. خرید عطر دیور جادور با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری بالا، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسانی که عطر دیور جادور را از شما هدیه می‌گیرند بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

  • نت یا رایحه ابتدایی عطر-ادکلن : ترنج (bergamot) ، پرتقال ماندارین (Mandarin Orange) ، گل مگنولیا (Magnolia) ، خربزه (Melon) ، هلو (Peach) ، گلابی (Pear)
    نت یا رایحه میانی عطر-ادکلن : گل فریسیا (Freesia) ، گل یاس (Jasmine) ، گل برف (Lily of the Valley) ، گل ارکیده (Orchid) ، گل محمدی (Rose) ، گل مریم (Tuberose) ، بنفشه (Violet) ، آلو (Plum)
    نت یا رایحه پایانی عطر-ادکلن : مشک (Musk) ، توت سیاه (Blackberry) ، وانیل (Vanilla) ، درخت سدر (Cedar) ، گیاه تاج خروس (Amaranth)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن جادور-دیور جادور(ژادور)-Dior J’adore”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *